دانستنی های ماشین های چینی و ژاپنی

اطلاعات عمومی در مورد ماشین

دانستنی های ماشین های چینی و ژاپنی

اطلاعات عمومی در مورد ماشین

  • ۰
  • ۰

بررسی چراغ عقب جک s5

چراغ عقب جک s5؛چراغ های عقب بخشی از سیستم نورپردازی یک خودرو است که در پشت خودرو قرار می گیرد. معمولاً این چراغ ها به صورت جفتی (چپ و راست) هستند و انواع مختلفی برای کاربردهای مختلف دارند. چراغ راهنما یا چراغ دور زدن هم بخشی از مونتاژ چراغ عقب است. معمولاً با توجه به الزامات قانونی رنگ این چراغ ها زرد است و نشان می دهند که آیا خودرو قرار است به سمت راست حرکت کند یا چپ.

چراغ دنده عقب هم بخشی از این مونتاژ است که نشان دهنده‌ی حرکت خودرو با دنده عقب است. معمولاً این قسمت از چراغ عقب (چراغ خطر) نور بیشتری دارند اما نه به اندازه‌ی چراغ جلو.

مسلماً این چراغ ها جدا از افزایش دید خودروی شما در شب یا شرایطی با نور کم شامل چراغ راهنما، چراغ ترمز و چراغ دنده عقب هستند که تمام این اجزا از جمله هشدار دهنده های حیاتی و مهمی هستند که به راننده‌ی پشت سر اعلام می کنند شما قصد ترمز گرفتن، چرخیدن یا جابجایی بین خطوط را دارید. این لامپ ها این اطمینان را ایجاد می کنند که راننده‌ی پشت سر شما زمان کافی برای کاهش سرعت و پیشگیری از تصادف را خواهد داشت.

چراغ عقب جک s5

لوازم یدکی ماشین چینی

هر یک از این اجزاء با یک لنز یا قاب پلاستیکی پوشیده شده اند که همگی روی فریم مخصوص چراغ عقب (چراغ خطر) نصب می شوند. در اکثر خودروهای امروزی از چراغ LED استفاده می شود چون این لامپ ها مشخص تر و روشن تر هستند. اما صرف نظر از اینکه در خودروی شما چراغ LED یا سنتی وجود دارد، یک نکته واضح و بدیهی است: این بخش از خودرو از اجزای بسیار مهمی است که نمی توان بدون آن از خودرو استفاده کرد.

چراغ عقب خودرو یکی از جنبه های ایمنی خودرو را تامین می کند. این چراغ لبه های عقب خودرو را مشخص می کند تا شکل و مرز خودرو برای سایر راننده ها مشخص باشد. بعلاوه این چراغ ها به سایر خودروها امکان دیدن خودرو در شرایط آب و هوایی نامساعد مثل باران یا برف را می دهند. در صورت خراب شدن این چراغ ها باید هر چه سریع تر آنها را عوض کنید. در غیر اینصورت علاوه بر جریمه های قانونی امنیت خودتان را هم به خطر انداخته اید.

لوازم یدکی جک اس 5

همانطور که ذکر شد چراغ عقب (چراغ خطر) یکی از مهم ترین جنبه های امنیتی خودروی شماست. این چراغ ها به شکلی در عقب خودرو نصب می شوند که محل قرار گرفتن شما در جاده را برای سایر خودروها مشخص کنند. چراغ عقب خودرو انواع مختلفی دارد که می توانید بسته به اولویت های خودتان مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. شرکت های بسیار زیادی در سر تا سر دنیا خود را وارد صنعت های بزرگ نظیر صنعت خودرو سازی کرده اند و به تولید طراحی خودروها و لوازم یدکی پرداخته اند.

 

یکی از کشور هایی که توانسته به موقعیت بسیار مناسبی در این عرصه یعنی صنعت خودرو سازی برسد کشور چین می باشد که اکنون بزرگترین قطب تولید و صادرات خودروها و لوازم یدکی می باشد. یکی از خودرو های تولید شده در این شرکت خودرو جک S5 می باشد، که دارای قیمت و طراحی و کارکرد بسیار مناسب می باشد.

چراغ عقب جک s5

یکی از علاقه مندی های خودروسواران استفاده از خودروی شاسی بلند نظیر جک S5 می‌باشد که به دلیل داشتن قیمت بالا همواره بسیاری از افراد نمی‌توانند این خودروها را خریداری کنند. اما کارخانه جک با تولید مدل JAC S5 خود توانسته تا حدودی مشکل بالا بودن قیمت این خودرورها را حل کند تا افرادی که قدرت خرید خودروی شاسی بلند نظیر تویوتا و هیوندای را ندارند، بتوانند لذت رانندگی با خودروی شاسی بلند را نیز تجربه کنند.

سپر جلو جک S5

در بخش پیشرانه JAC S5 از موتور بنزین سوز 2 لیتری و مجهز به سیستم پر خوران از نوع توربو شارژر است. قدرت و شتاب این موتور به لطف بهره گیری از سیستم توربو شارژ قابل قبول است و توانسته شتاب خوبی را زیر پای راننده فراهم کند. این موتور از تکنولوژی تایمینگ سوپاپ CVVT بهره می‌برد. مصرف سوخت جک S5 نسبت به سایر شاسی بلند های همتراز خود خیلی بالا نیست و مصرف ترکیبی 7.8 لیتر را دارد. اساسا خودروهای چینی شاسی بلند از قدرت خوبی برخوردار نیستند و اکثر مصرف کنندگان از این قضیه گله دارند اما جک S5 با تولید قدرت 174 اسب بخار توانسته تا حدودی این مشکل را حل نماید.

قیمت چراغ عقب جک s5

در ادامه این مطلب از سایت رویال یدک قصد داریم شما را با محصولی متفاوت و کاربردی برای خودرو جک S5 یعنی چراغ عقب سمت راست JAC S5 آشنا سازیم. شرکت تولید کننده این محصول یعنی چراغ عقب سمت راست jac S5 که در کشور چین واقع شده است سعی و تلاش بر این دارد تا بتواند با تولید محصولات با کیفیت و بادوام، نیاز های افراد در زمینه نیاز به لوازم یدکی را برطرف سازد.

محصول فوق و دیگر محصولات JAC S5 دارای قابلیت ارسال به تمام نقاط کشور را دارا می باشند و پس از سفارش طی ۲۴ الی ۷۴ ساعت کاری می توانید این محصول را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول می توانید با کارشناسان ما در گروه رویال یدک تماس بگیرید.

منبع : رویال یدک

  • ۹۸/۱۰/۳۰
  • حسین احمدی

نظرات (۱)

  • رامین جعفری
  • سلام ، اگر چراغ اسپرت خواستید به ما سر بزنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی