دانستنی های ماشین های چینی و ژاپنی

اطلاعات عمومی در مورد ماشین

دانستنی های ماشین های چینی و ژاپنی

اطلاعات عمومی در مورد ماشین

  • ۰
  • ۰

کمپانی «بی وای دی» چین، به تازگی تصاویر رسمی لوکس ترین سدان خود را معرفی کرده است. آن طور که مشخص است، «بی وای دی هان» (BYD Han) بزودی در رده E (بر اساس استاندارد و تعاریف کلاس بندی اروپا) به بازار عرضه خواهد شد.
سال گذشته میلادی، کمپانی بی وای دی کانسپی را در قالب سدان خانوادگی لوکس خود معرفی کرد. در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ شاهد بودیم که سدانی در کلاس E به صورت استتار شده در جاده های چین توسط مهندسان بی وای دی مورد تست قرار گرفته است.

 

حال با آغاز سال ۲۰۲۰، این خودروساز چینی تصاویر محدودی را از این خودرو به نمایش گذاشته و اعلام کرده که در ابتدا، بی وای دی هان در نمونه برقی (EV) و نسخه پلاگین هیبرید (DM) به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، بی وای دی هان طراحی مهندسی خوبی دارد و توانسته تا به ضریب مقاوت در برابر باد ۰.۲۳۳Cd برسد.

 

 

آن طور که مشخص است، این سدان چینی بر اساس الگوی معروف «چهره اژدها» کمپانی بی وای دی طراحی شده و از سویی با برخی ویژگی های ظاهری جدید نسبت به سایر محصولات این خودروساز همراه گردیده است. خطوط جدید طراحی جلوپنجره، چراغ ها، سپرها و… حاکی این مسئله است. همچنین بی وای دی برای لوکس تر نشان دادن این خودرو از دستگیره های مخفی برای درب ها استفاده کرده و تا حدی سعی کرده تا در بحث ویژگی های ظاهری، رقابتی عمل کند. نکته قابل اشاره این است که نمای جلو و تا حدی نمای عقب بی وای دی هان برقی و هیبریدی با هم متفاوت است.

 


با توجه به فاصله محوری ۲۹۴۰ میلی متر بی وای دی هان، می توان آن را در رده خودروهای کلاس E قرار داد. اکثر خودروهای کلاس E بازار جهانی فاصله محوری در بازه ۲۹۰۰ تا ۲۹۸۰ میلی متر دارند و خودروهایی چون مرسدس بنز کلاس E، ب ام و سری ۵، آئودی A6 و… در این رده قرار می گیرند.

 


در حال حاضر مشخصات فنی کاملی از این خودرو اعلام نشده است. اما گویا قرار است تا نمونه پلاگین هیبرید بی وای دی هان در نمونه ۴ چرخ محرک عرضه شود و با ۴۷۶ اسب بخار، شتاب کمتر از ۵ ثانیه را برای این سدان فراهم سازد.

منبع : اسب بخار

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • حسین احمدی

نظرات (۱)

  • رامین جعفری
  • با عرضه لوکس ترین چراغ های اسپرت در خدمت شما هستیم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی